Communicatie

Meetings, interne en externe communicaties, overleg en de vele andere vormen van interactie zijn niet meer weg te denken in het bedrijfsleven van vandaag.  Maar ze kunnen al snel de dagdagelijkse bedrijfsvoering overheersen. Het is dan ook belangrijk dat vergaderingen, afspraken, besprekingen en meer efficiënt plaatsvinden om een overmaat aan overleg te voorkomen.

 Met VARIO Communicatie Beheer brengt u structuur in uw communicatieproces en haalt u meer uit uw overleg.

De VARIO module Communicatie laat u toe om al uw overlegmomenten in te plannen. Dit kan gaan van managementmeetings of kwaliteitsoverleg tot toolboxmeetings en projectvergaderingen. U kunt uw voorbereiding en presentatie opmaken in VARIO en zo koppelen aan de desbetreffende meeting. Deelnemers kunnen via VARIO worden uitgenodigd en essentiële stukken zoals agendapunten of informatie rond de presentatie ter voorbereiding opvragen. U kunt tevens uw planning ruim vooraf bepalen en een eventueel overzicht bekomen van aanwezigheid. Uit te voeren acties kunnen tijdens of na de meeting worden opgesteld en achteraf worden opgevolgd. Ook hier stuurt VARIO de juiste personen aan.

Voordelen:

  • planning van uw meetings, overlegmomenten;
  • opmaak agenda en verslag vanuit VARIO.   

Onze oplossing 'Communicatie' bestaat uit de modules Actie en Workflow, Personeel, Bibliotheek, Toolbox, Communicatie en Overleg.