KPI beheer

Het vaststellen en opvolgen van Key Performance Indicators of KPI's is belangrijk binnen elke organisatie. Uw KPI's helpen het succes van het bedrijf of een bepaalde bedrijfsactiviteit evalueren; simpel gezegd tonen zij aan waar de zaken goed gaan en waar de ruimte voor verbetering schuilt.  Vaak wordt dit succes gemeten aan de hand van terugkerende of periodieke metingen op operationeel niveau zoals 'geen defecten' of '100% klanttevredenheid'.

Deze KPI's helpen u op weg naar het behalen van uw strategische doelstellingen en dienen als leidraad tijdens de dagdagelijkse bedrijfsvoering. Met duidelijke KPI's voor ogen wordt het bijsturen van processen en acties steeds evidenter, waardoor het behalen van deze indicatoren een integraal onderdeel van de bedrijfsfilosofie en -cultuur kan worden.

Een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk systeem waarin niet enkel het management, maar ook de verantwoordelijke personeelsleden alle facetten van deze KPI's in terug kunnen vinden en op ieder moment van de dag op kunnen roepen, is dan ook een serieus streepje voor hebben op de concurrentie.

VARIO KPI Management laat u toe om uw Key Performance Indicators te bepalen en hier specifieke acties aan te koppelen die u en uw medewerkers in staat stellen om de periodieke én strategische doelstellingen van uw kernactiviteiten te bereiken. Statistieken en rapporten worden met een enkele klik van de muis gegenereerd om zo de doelstellingen te helpen visualiseren, of het nu het salesteam of de financiële afdeling betreft.

Voordelen

  • gestructureerde analyse van uw prestatie-indicatoren
  • periodieke opvolging met bijsturing waar nodig
  • automatisch beheer van diverse KPI waarden
  • koppelen van acties om doelstellingen te bereiken

Onze oplossing 'KPI beheer' bestaat uit de modules Acties en Workflow, Personeel, Bibliotheek, Doelstellingen en KPI.