Support

Achter de schermen staat een team van medewerkers paraat om u als klant bij te staan bij al uw vragen over het VARIO systeem.

Bij elke implementatie wordt een overeenkomst opgesteld waarin afspraken worden gemaakt rond updates en helpdesk ondersteuning waardoor u steeds optimaal gebruik kunt maken van het systeem en de continuïteit van de oplossing is verzekerd. Onze programmeurs hanteren dezelfde persoonlijke aanpak en zullen u in geval van update of aanpassingen ook tijdig en voldoende informeren. 
Na uw aankoop voorzien wij standaard een opleiding over de verschillende VARIO systemen voor uw medewerkers. Tijdens het implementatietraject wordt op basis van de gebruikers en hun toegangsprofiel bepaald welke opleidingen nodig zijn. Daarnaast voorzien wij ook opleidingen over VARIO voor nieuwe medewerkers of bij nieuwe functionaliteiten en modules. Ook opfrissingcursussen worden voorzien waar nodig.

=> Hulp vanop afstand

Als u de TeamViewer client downloadt kunnen wij u vanop afstand helpen. Mits u ons uw unieke id doorgeeft, kunnen wij ons toegang verschaffen tot uw computer. 

=> Een service-aanvraag doen

Indien uw project bij ons gekend is, kan u zich aanmelden met uw login en wachtwoord in onze JIRA tool voor het registreren van een service-aanvraag. Uw ticket wordt onmiddellijk aan de juiste persoon toegewezen zodat u snel respons krijgt op uw vraag.